22 Ekim 2008 Çarşamba zaman: 23:35 |  
Selam Millet :) Uzun zamandır nete giremiyordum ve dolayısı ile kendi blogum olan hayabusaturbo.blogspot.com ile ilgilenemiyordum :) bugün güzel bir tema yapmam gerektiğini düşündüm ve bulduğum bir temayı kendime göre düzenledim..Düzenlediğim temanın adını Hayabusa Turbo Beta koydum ...Yeni temayı kullanmaya başladım ve yayına bu tema ile devam edeceğiz .. Şimdilik ufak tefek kusurları olsa da ilerde düzelteceğim.. Yorumlarınızı bekliyorum..
Bu tema HayabusaRiders'a ithaf edilmiştir :)
Gönderen Hayabusa Etiketler:

1 yorum:

Ghost Rider dedi ki...

kardeşim tebrik ederim çok çaba harcıyorsun birlikte güzel şeyler yapabiliriz diye düşünüyorum ayrıca temayı bize ithaf ettiğinden dolayı teşekkür ederim.

www.hayabusariders.com'dan HAYABUSA

25 Aralık 2008 06:15  
Hayabusa Turbo & 2008 Suzuki Hayabusa © All rights reserved. Hayabusa Turbo Beta by Hayabusa