21 Mayıs 2008 Çarşamba zaman: 14:21 |  
İlk yarıda Cristiano Ronaldo'nun 26. dakikada attığı gole 45. Dakikada Franck Lampard karşılık vermişti.Ve maç böyle sona erdi.Uzatmalar da bitti şimdi penaltılara gidiyoruz:) Fakat gerizekalı Drogba yine gerizekalılığını kanıtladı ve Chelsea yi son bikaç dakikada 10 kişi bıraktı. Hadi bakalım Chelsea alırsın bu maçı.. Şimdi penaltıları izliyorum
Tevez ilk penaltıyı gole çevirdi .. Sırada Ballack var ve o da attı.. Bakalım kim geliyor. Topun başında Craig var ve gol:( Hadi Belletti skor tekrar eşitleniyor 2-2 oldu durum.3. penaltı için Cristiano Ronaldo geliyor..Barcelona maçında 3. dakikada penaltıyı kaçırmıştı hadi tekrar kaçır aslanım:) İŞte buuuu:D Oley be:D Aslan kalecim.. Hadi Lampardım benim ve goooool. Seviyorum bu adamı ya.. Durum 3-2 oldu.hargreaves durumu eşitledi . Cole geliyor Hadi bakalım at şu golü:)Of be ne güzel gol oldu:D Kalecinin müdahalesine rağmen gol oldu. Son penaltılara geçiyoruz.. Nani atamazsa son penaltıya gerek kalmayacak Ve yine kalecinin müdahalesine rağmen gol oldu:S Ve Kaptan Terry Hadi Terry Şampiyon yap şu Chelsea yi Eşek olsa böyle kullanmaz diye düşünüyorum. Aptal herif.. Anasını ağlattı takımın . Anderson attı:S Şimdi Chelsea kaçırırsa kaybediyoruz Hepsi Terry gerizekalısı yüzünden. Ve top ağlarda Kalou attı golü.Ryan Giggs topun başında ve yine top ağlarda:S Şimdi skor 6-5 oldu.Anelka gerizekalısı kaçıracak gibi duruyor Bakalım nolacak.Gerizekalı işte kaçıracak demiştim:S
Manchester Şampiyon ... 2 kupayı da chelsea nin elinde aldı.Bravo gerizekalılar topluluğu Chelsea..
Gönderen Hayabusa Etiketler:

2 yorum:

Adsız dedi ki...

haha kanka ben dememıs mıydım bu mac M.UNITED'in Diye ((: Yeni Temanla Beraber Kötü Bi Başlangıç Oldu Blog Alemine ((:

21 Mayıs 2008 14:47  
Hayabusa dedi ki...

Chelsea nin ... sana bişe olmasın zero:=)

21 Mayıs 2008 15:02  
Hayabusa Turbo & 2008 Suzuki Hayabusa © All rights reserved. Hayabusa Turbo Beta by Hayabusa